Welke trend moet je als organisatie volgen?
Trends. Van het ene op het andere moment zijn ze er en we doen er met z’n allen massaal aan mee. Stel jezelf eens de vraag: waarom? Wat zit er achter deze trend? Iedere trend kent namelijk een diepere oorsprong. Als je dát weet te achterhalen, kun je slimmer inspelen op trends en ze zelfs succesvol inzetten binnen je bedrijf. Een college door Aljan de Boer over de toekomst en hoe je daar als organisatie in voorop kunt lopen.
Over Aljan de Boer
Aljan de Boer is strateeg en werkt bij Trendsactive. Dit onderzoeksbureau doet al ruim tien jaar onderzoek naar menselijk gedrag in een veranderende maatschappij. Aljan helpt organisaties bij de interpretatie van deze trends.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.