Online diensten
Klantportaal mijn.bakertilly.nl
In het klantportaal kunt u veilig en eenvoudig online samenwerken met uw vaste relatiebeheerder, bijvoorbeeld voor het accorderen van aangiftes. Vanuit het klantportaal klikt u gemakkelijk door naar de diverse applicaties die u in combinatie met onze dienstverlening kunt afnemen (DizzyData, Exact Online, Nmbrs en/of Visionplanner). Wij werken met ‘single sign-on’, zodat u slechts een keer uw inloggegevens hoeft in te vullen. Het inloggen gebeurt met een authenticator, om zo u de veiligste ervaring te bieden.
Heeft u de vernieuwde mijn.bakertilly.nl app al geïnstalleerd?
Daarmee kunt u eenvoudig en veilig via uw mobiel gegevens met Baker Tilly uitwisselen. De app is beschikbaar voor iOS en Android toestellen. Gebruikt u de app al? Per 14 april 2021 is de app vernieuwd, dus voer voor de meest actuele versie een update uit (Android) of installeer de nieuwe app (iOS). Heeft u nog meer vragen over de app? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder bij Baker Tilly.
Inloggen applicaties
Maakt u geen gebruik van ons klantportaal, maar wel van een of meerdere online applicaties? Klik dan hieronder op de bijbehorende button om in te loggen.
Financiële administratie
Digitaal ondertekenen
Baker Tilly (Netherlands) N.V. maakt gebruik van de mogelijkheid om documenten digitaal te ondertekenen. De handleiding beschrijft stap voor stap hoe u een digitale handtekening plaatst op een door Baker Tilly ter ondertekening aangeboden document.
Hulp nodig bij inloggen
Kies voor een van onderstaande opties indien u hulp nodig heeft bij het inloggen:
Gebruik onze handleiding voor inloggen bij het klantportaal.
Neem contact op met uw relatiebeheerder bij Baker Tilly.
Gebruik het programma TeamViewer (Gebruikt u dit programma voor het eerst? Dan zal het programma eerst gedownload worden. Baker Tilly maakt gebruik van Teamviewer om u online te ondersteunen; een van onze medewerkers kan direct op uw scherm meekijken.)