Gedragscode en klokkenluidersregeling
Bij Baker Tilly staat ethisch verantwoord handelen centraal. Onze gedragscode vormt de leidraad voor alle medewerkers, en geeft richting aan onze kwaliteitsgerichte en lerende bedrijfscultuur. Deze code helpt ons de juiste balans te vinden tussen klantbelang, organisatiebelang en publiek belang.
Vertrouwen als basis
Externe stakeholders moeten kunnen vertrouwen op onze werkzaamheden. Dit geldt in het bijzonder voor de accountantsverklaringen. Onze medewerkers zijn zich bewust van het voortdurende spanningsveld tussen klantbelang en publiek belang. Onze gedragscode helpt onze professionals om het publiek belang voorop te stellen in hun handelen.
Veilig melden van misstanden
We hebben een klokkenluidersregeling om meldingen van vermeende misstanden zorgvuldig te behandelen. Deze regeling is beschikbaar op aanvraag via e-mail.
Meldingen kunnen worden gestuurd naar:
Baker Tilly (Netherlands) N.V.
T.a.v. de compliance officer
Postbus 85007
3508 AA Utrecht
Je kunt ook een e-mail sturen naar: [email protected].
Code of Conduct voor de fiscale praktijk
Voor onze belastingadviseurs hebben we een specifieke Code of Conduct, die aansluit bij de richtlijnen van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB).