Kwaliteit
Bij Baker Tilly is kwaliteit meer dan een woord. Het is de basis van alles wat we doen. Als accountants en adviseurs hebben we een belangrijke maatschappelijke rol - een verantwoordelijkheid die we elke dag weer waarmaken. We zijn open over onze werkwijze en zorgen ervoor dat we risico's vroeg in beeld hebben en aanpakken. Onze mensen blijven zich continu ontwikkelen en volgen de nieuwste trends in hun vakgebied op de voet. Zo bouwen we aan sterke, langdurige relaties waarin vertrouwen en kwaliteit hand in hand gaan.
Onze kwaliteitsprincipes
Baker Tilly heeft een belangrijke rol in de maatschappij. Onze ambitie is om vanuit kwaliteit relevant te zijn en waarde toe te voegen voor onze klanten. Dit doen wij aan de hand van vier kwaliteitsprincipes:
De beroepsstandaarden: niet omdat het moet, maar omdat we het belangrijk vinden.
Wij houden rekening met het publiek belang en maatschappelijke opvattingen in relatie tot andere perspectieven op kwaliteit.
Onze professionals leveren goed onderbouwde eindproducten.
We staan achter onze aanpak en gaan de dialoog niet uit de weg.
Transparantieverslag
Kwaliteit is zo belangrijk voor ons, dat we er volledig transparant over willen zijn. Alle informatie over onze kwaliteitsbeheersing, organisatiestructuur en het netwerk waar we deel van uitmaken vind je in ons jaarverslag. Hiermee blijven we ons commitment aan transparantie en verantwoording waarmaken.
Onze financiële prestaties vind je in het jaarverslag.
Tevreden medewerkers, tevreden klanten
Onze kernwaarden en gedragscode vormen het kompas voor al onze medewerkers. Kwaliteit staat hierin centraal en is diep verankerd in onze bedrijfscultuur. Dit zie je terug in de toewijding van onze professionals en de waardering van onze klanten.
We meten jaarlijks onze klanttevredenheid via de Net Promoter Score (NPS), een belangrijke Key Performance Indicator (KPI) voor klanttevredenheid en klantloyaliteit. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal klanten zijn. In 2024 behaalden we een NPS van +19. Deze score toont aan dat onze klanten de kwaliteit van onze dienstverlening waarderen en ons graag aanbevelen. Deze waardering komt voort uit onze persoonlijke benadering waarbij we niet alleen naast onze klanten staan, maar hen ook uitdagen om verder te kijken en te groeien met praktische adviezen die echt impact maken.
Bij Baker Tilly blijven we ons inzetten voor topkwaliteit. Want alleen zo kunnen we onze klanten optimaal ondersteunen en onze maatschappelijke rol vervullen.
Klanttevredenheid
|
Nov 2024
|
Okt 2023
|
Nov 2022
|
Okt 2021
|
Nov 2020
|
Okt 2019
|
Apr 2019
|
Okt 2017
|
Mrt 2018
|
Sept 2017
|
NPS score
|
+19
|
+28
|
+28
|
+22
|
+13
|
+26
|
+23
|
+17
|
+23
|
+20
|