Waarom vernieuwend denken dé manier is om je te onderscheiden van je concurrenten
Thought leadership is een moeilijk begrip. Gelukkig is daar Mignon van Halderen! Zij legt aan de hand van voorbeelden helder uit wat thought leadership is en vooral ook wat het niet is. De moraal van haar verhaal: vernieuwend denken, of beter gezegd: jouw vernieuwende gedachtegoed uitdragen, daarmee onderscheid je je van je concurrenten. En dat is goed voor de positionering van je merk.
Over Mignon van Halderen
Mignon van Halderen onderzoekt en doceert thought leadership. Ze is Lector Thought Leadership bij Fontys Hogescholen, Hogeschool voor Communicatie in Eindhoven sinds 2014. Ze runt ook de Dutch School of Thought, het internationale onderzoeksinstituut gelieerd aan het lectoraat. Naast haar functie als lector adviseert Mignon van Halderen organisaties over thought leadership via haar adviesbureau Leading Thoughts.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.