Waarom investeren in je bedrijfscultuur leidt tot meer succes
We leven in een snel veranderende wereld. Ook de zakenwereld groeit exponentieel. Medewerkers hebben de behoefte mee te veranderen. Daarom is het voor een organisatie van belang in haar bedrijfscultuur te blijven investeren. Chef Geluk Arjen Banach vertelt in zijn ondernemerscollege over het belang van het binden en boeien van je medewerkers. Benieuwd hoe het blijven investeren in je bedrijfscultuur tot succes kan leiden? Bekijk het in het college van Arjen Banach.
Over Arjen Banach
Als Chief Happiness Officer schudt Arjen Banach menig organisatie op. Zo ging deze ‘Chef Geluk’ bij zorginstelling Cosis aan de slag om het werkgeluk te verbeteren. Het doel? Arjen gelooft dat een cultuur, waarin iedereen optimaal kan presteren en waar men zich thuis voelt, het succes van je organisatie bepaalt. Het is zijn doel om organisaties te helpen hierin vooruitgang te boeken.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.