Van creatief idee naar wereldmerk: hoe doe je dat?
Het kostte Gemma Broekhuis slechts een paar jaar om haar product in 38 landen op de markt te brengen. Hoe heeft deze succesvolle onderneemster dit in zo’n korte tijd voor elkaar gekregen? Ze legt het zelf uit in het ondernemerscollege!
Over Gemma Broekhuis
Gemma Broekhuis besloot de reclamewereld achter zich te laten en een eigen bedrijf op te richten: MilestoneTMCards. Inmiddels zijn deze geïllustreerde fotokaarten een wereldwijde hit. Volgens Gemma komt dit doordat de kaarten voorzien in een universele behoefte om belangrijke momenten in je leven vast te leggen.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.