Overleven. Volhouden. Vernieuwen.
De coronacrisis zorgt voor een enorme uitdaging voor ondernemers. Je probeert je medewerkers en klanten gemotiveerd te houden. Je zoekt naar slimme, misschien wel nieuwe kansen. En dit moet allemaal tegelijk. Gedragswetenschapper Ben Tiggelaar deed onderzoek naar psychologische inzichten die ondernemers helpen om gemotiveerd en veerkrachtig te blijven in deze uitdagende situatie. In zijn ondernemerscollege deelt Ben zijn tips om te overleven, vol te houden én te vernieuwen.
Over Ben Tiggelaar
Al ruim dertig jaar studeert gedragswetenschapper Ben Tiggelaar op de onderwerpen leiderschap en verandering. Met zijn kennis wil hij individuen en organisaties helpen hun dromen om te zetten in actie. Naast zijn vele lezingen en seminars die hij verzorgt, is Ben ook bekend door zijn vele bestsellers. In zijn nieuwste boek ‘De Ladder’ beschrijft hij een model dat gaat over hoe je gedrag kiest dat wél tot succes leidt en welke support wél helpt bij verandering.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.