Innovatie: van weerstand naar vooruitgang
Wat als iets zo nieuw is dat we het nergens mee kunnen vergelijken? Denk aan het schrift dat ooit nieuw was en recenter de komst van het internet. Beide zouden nooit een succes worden en kregen veel weerstand van de mens. Hoe zet je deze weerstand om in vooruitgang? Deborah Nas vertelt in haar college over de angst, het referentiekader en het ongeloof van de mens bij het introduceren van een nieuwe technologie.
Over Deborah Nas
Deborahs loopbaan begon twintig jaar geleden bij Philips Research. Sindsdien werkt zij aan innovatie, waarbij ze opereert op het snijvlak van technologie, business en psychologie. Ze is parttime hoogleraar Strategic design for technology-based innovation aan de TU Delft en zet met Sunidee haar kennis in innovatie om organisaties te helpen om succesvol te innoveren, door technologische kansen te matchen met sterke klantinzichten.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.