In gesprek met: Jan-Joost Bosman
Toen Koninklijke Auping hoorde over de tekorten aan mondkapjes in ziekenhuizen kwam het bedrijf met een oplossing. In slechts vier weken tijd ontwikkelden zij een voor hen compleet nieuw product en wisten daarmee de opdracht voor de productie van vier miljoen medische mondkapjes binnen te slepen. In dit interview vertelt CEO Jan-Joost Bosma over dit bijzondere avontuur waarmee Auping wellicht permanent een nieuwe weg inslaat.
Over Jan-Joost Bosman
Jan-Joost Bosman is sinds 2018 CEO van Koninklijke Auping. Daarvoor werkte hij bij het 130 jaar oude familiebedrijf uit Deventer als Market Director Nederland. Jan-Joost heeft ruime ervaring op het gebied van general management, marketing en sales. Voordat hij bij Auping aan de slag ging, werkte hij onder andere bij L’Oréal, Villeroy & Boch en Verosol.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.