How to Maximise Your Growth with Your Brand
De drie meest gemaakte fouten bij branding zijn volgens Paul Hughes, dat organisaties te veel met hun eigen merk bezig zijn, ze in de branding hun ware identiteit niet of nauwelijks laten zien én de kracht van branding onderschatten. Paul is er van overtuigd dat branding het belangrijkste instrument is voor groei. Toch blijkt dat het voor veel organisaties moeilijk is om met branding daadwerkelijk resultaat te boeken. Na dit college niet meer! Let op: deze video is Engelstalig.
Over Paul Hughes
Paul Hughes heeft gewerkt voor bekende merken als Coca Cola en 3M en coachte CEO’s en ondernemers in diverse sectoren. Paul richt zich volledig op groei, omdat hij ontdekt heeft dat resultaat boeken bepaald wordt door je vermogen om te groeien. Wat jouw definitie van succes ook is, je bereikt het alleen met resultaat gedreven groei.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.