Hoe verdien je een miljoen met een halve dag spelen?
Games gebruiken om je bedrijfsdoelen te behalen? Het kan! In veel games heb je een doel te behalen, kom je obstakels tegen, kun je verschillende acties uitvoeren en wil je uiteindelijk een bepaald resultaat behalen. Bart Hufen zet dit ‘gamedenken’ in om organisaties anders naar hun strategie en doelen te laten kijken. Je kunt er namelijk gedrag mee beïnvloeden en veel sneller resultaat boeken. Bekijk het college, haak al je medewerkers aan en ga zelf met je team gamen!
Over Bart Hufen
Games lopen als een rode draad door het leven van Bart Hufen. Hij is zelf een fervente gamer, begon zijn carrière bij Atari en schreef voor zijn master Brand management een boek over games als marketingmiddel. Nu ontwikkelt hij met zijn bedrijf BrandNewGame games voor organisaties als Unilever, Ziggo en Vodafone. Daarmee helpt hij hen de conversie te verhogen, samenwerking te stimuleren en efficiënter te werken.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.