Hoe maak je online van een zoeker een boeker?
Wil je meer uit je website halen? Meer bezoekers? Maar vooral meer resultaat uit je bezoekers? In dit ondernemerscollege vertelt Martin van Kranenburg aan de hand van de conversiepiramide hoe je online van een zoeker een boeker kunt maken. Hij neemt je ook mee in het spel van online persuasion. Zo'n 95% van beslissingen die bezoekers nemen, nemen ze onbewust. Martin leert je, hoe je aan de hand van de 6 wereldberoemde principes van Cialdini, bewust het onbewuste brein kunt verleiden. Vol passie en in vliegende vaart neemt Martin je in zijn college mee door twintig jaar ervaring van online marketing.
Over Martin van Kranenburg
Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten en helpt ondernemers en marketeers met het optimaliseren van websites. Hij is docent bij Beeckestijn, Thuiswinkel en The Talent Institute. Martin is een gepassioneerd spreker, docent en expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Hij is ook schrijver van de populaire whitepaper Online beïnvloeden, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.