Hoe krijg je van je klant een tien?
Wat vindt de klant van je bedrijf? Heb je enthousiaste medewerkers? Wie ben je als merk en waarin ben jij anders dan anderen? Nienke Bloem leert je over een sterke klantgerichtheidstrategie en de voordelen die de strategie met zich mee brengt voor een bedrijf. Aan het eind van haar college weet elk bedrijf hoe het een tien kan scoren bij zijn klant.
Over Nienke Bloem
Nienke Bloem is een CCXP. Ofwel: Certified Customer Experience Professional. Een studie internationale marketing vormt de basis van de carrière van Nienke. Eerst is zij actief geweest in verschillende sales en managementfuncties in de financiële sector en telecomwereld. In 2009 behaalde ze haar MBA. Nienke Bloem was verantwoordelijk voor de Customer Experience bij KPN en heeft daar mooie resultaten geboekt om het bedrijf klantgerichter te maken. Tegenwoordig deelt ze haar kennis als spreker en trainer.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.