Hoe krijg je grip op trends?
We weten allemaal dat we wereld om ons heen verandert. Maar wat er dan precies allemaal gebeurt, dat weten veel mensen niet. Volgens trendwatcher Christine Boland is het de truc om dit te ontdekken, om te achterhalen wat mensen drijft, zodat je er als organisatie op in kunt spelen. In haar college geeft ze tips om er zelf mee aan de slag te gaan.
Over Christine Boland
Christine Boland werkt al ruim twintig jaar als trendanalist en consultant. Ze volgt consumententrends in de retail, vastgoed, mode en media-industrie op de voet. Vervolgens maakt ze de vertaalslag: vormen deze trends een bedreiging voor een onderneming of bieden ze juist kansen? En hoe kan dit optimaal worden ingezet?
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.