Hoe je met merkoprechte verhalen bouwt aan vertrouwen
Cor Hospes is een meester in storytelling en neemt je in zijn college mee in de kracht van verhalen vertellen. En juist nu is dat zo belangrijk. Want op 1,5 meter of van achter een beeldscherm communiceren met klanten én medewerkers voelt al snel afstandelijk. Cor laat in zijn ondernemerscollege zien waarom én hoe je met verhalen vertrouwen wekt en binding creëert. Tussen medewerkers, maar ook met je organisatie en je merk. Maar let op: het werkt alleen als die verhalen passen bij de dna van je organisatie. Als ze authentiek zijn en echt impact maken. Een college over storytelling.
Over Cor Hospes
Storytelling-goeroe Cor Hospes maakte zijn eerste tijdschrift toen hij pas elf jaar oud was. Na zijn studie Nederlands werkte hij als journalist voor het AD, HP/De Tijd, Avantgarde, MAN en de Volkskrant. Tegenwoordig deelt hij zijn visie en tips op het gebied van storytelling en contentmarketing. In zijn college neemt Cor je mee in de kracht van verhalen vertellen.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.