Hoe ga je om met klanten die korting willen?
Wat doe jij als een klant je om korting vraagt? Ga je er gelijk in mee, dan laat je zien dat de standaardprijs te hoog is. Om nog maar te zwijgen over de effecten op je rendement. Maar je wilt ook niet het risico lopen dat er bij de concurrent wordt aangeklopt. Met tips als “Buk niet als de klant nog niet slaat” en “geef geen korting, maar ruil korting” laat bestsellerauteur Jos Burgers zien wat je het beste kunt doen in zo’n situatie.
Over Jos Burgers
Na een carrière als docent Marketing & Marktonderzoek en adviseur op het gebied van marketing, klantgerichtheid en strategie, richt Jos Burgers zich inmiddels al jaren op het schrijven van managementboeken en het geven van presentaties. Door middel van humor en voorbeelden uit de dagelijkse praktijk geeft hij een andere kijk op klantgerichtheid.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.