Hoe bouw je stevige klantrelaties?
In dit ondernemerscollege laat Jitske je zien wat je kunt leren van de manier waarop mensen in allerlei verschillende culturen handel drijven. Lessen die je mee kunt nemen in het creëren van echte en oprechte customer intimacy met klanten binnen Nederland en daarbuiten. Een nuttig college voor de wereldse ondernemer.
Over Jitske Kramer
Corporate antropologe Jitske Kramer reist de hele wereld over om persoonlijk kennis te maken met alle verschillende culturen. Ze bestudeerde hun communicatiestijlen, besluitvorming en samenwerking en leerde de verschillen én overeenkomsten. Haar visie is dat diversiteit een gegeven is. ‘We zijn nu eenmaal allemaal anders’. De kunst is hoe je met die verschillen omgaat. En wat je er van kunt leren. Want waarom steeds allemaal opnieuw het wiel uitvinden als ze dit in andere culturen al veel eerder hebben gedaan?
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.