Branded growth: the power of relationships, conversations and futures
Het verhaal van ieder merk bestaat uit drie delen: een uitnodiging, een aanbod, een belofte. Paul is ervan overtuigd dat als je deze drie elementen begrijpt én goed toepast, dit bijdraagt aan de groei van je onderneming. Dit noemt hij branded growth.
Verhalen zetten de wereld in beweging doordat ze emotie veroorzaken. Emotie leidt dus tot actie. En dat is wat sterke merken doen. Zo kun je met je merk je organisatie laten groeien. Belangrijk hierin is de kwaliteit van je relaties. Met bijvoorbeeld je klanten. De emotie die mensen aan je merk beleven, bepaalt hoe sterk de relatie voor de lange termijn is. Ofwel voor de toekomst.
Let op: deze video is Engelstalig.
Over Paul Hughes
Paul Hughes, auteur van Branded Growth en The Circle of Growth, is een Ierse storyteller pur sang. Hij ondersteunt zijn verhaal op het podium door gelijkertijd te tekenen en dit te visualiseren.
Paul heeft gewerkt voor bekende merken als Coca Cola en 3M en coacht CEO’s en ondernemers in diverse sectoren. Paul richt zich volledig op groei, omdat hij ontdekt heeft dat resultaat boeken bepaald wordt door je vermogen om te groeien. Wat jouw definitie van succes ook is, je bereikt het alleen met resultaat gedreven groei.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.