Baker Tilly Corporate Finance is opgetreden als adviseur van Los Hermanos Azules B.V. bij de realisatie van het businessplan in het kader van het arrangeren van bancaire financiering.
Los Hermanos Azules is actief in de groothandel van (onder andere) spijkerbroeken van het merk Lois. De realisatie van het businessplan ten behoeve van Lois past binnen de ambitie van Los Hermanos Azules om naast autonome groei in de Benelux ook buiten de Benelux actief te worden en tevens de online business verder uit te breiden. Mede dankzij het businessplan is de onderneming erin geslaagd haar groeiambities verder te realiseren.
Over Lois
Het merk Lois stamt uit 1962, toen het jeanslabel werd opgezet in Spanje. Als onderdeel van het Spaanse familiebedrijf van de gebroeders Sáez Merino vergaarde het in de jaren ’70 wereldwijde bekendheid, echter door financiële malaise in het thuisland moest Lois noodgedwongen een stap terug doen. Sinds 2014 is de licentie in handen van Los Hermanos Azules, dat zich richt op de marketing en sales.