Training klantgerichtheid
Klantgerichtheid vertaalt zich voor een servicetechnicus in ander gedrag dan voor een receptioniste. Onze trainers bieden dan ook maatwerk en integreren aspecten die belangrijk zijn voor úw bedrijf. Op hoofdlijnen komen zaken aan bod als leren denken als een klant, het belang van een goede (eerste) indruk, gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen en feedback geven en ontvangen.
Opzet training
In deze inhouse-training combineren we theorie met praktijkoefeningen en zorgen we voor een interactief geheel. Idealiter bent u als leidinggevende of werkgever nauw bij de inhoud van de training betrokken om ook een goede opvolging te waarborgen.
Na deze training:
Bent u zich bewust van het belang van klantgerichtheid bij uw medewerkers.
Heeft u handvatten om de communicatie van uw medewerkers te verbeteren.
Creëert u een betere klantbeleving voor uw klanten.
Doelgroep training
Voor alle bedrijven waar veelvuldig sprake is van klantcontact. De training klantgerichtheid is een maatwerk training en wordt afgestemd op uw behoeften.
Meer informatie
Heeft u interesse om deze training binnen uw organisatie aan te bieden? Neem dan contact op met Esther Koeman. Zij maakt graag een offerte voor u.
Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.