Baker Tilly benoemt Peter Oomen tot partner

Peter Oomen, RA is per 16 juli 2024 benoemd tot partner MKB Accountancy en Advies bij Baker Tilly. Hij gaat zich vanuit de vestiging Amsterdam richten op de uitbreiding van de activiteiten van Baker Tilly bij bestaande en voor nieuwe klanten in het mkb-segment.  Peter Oomen is na een studie aan de Hogeschool van Amsterdam en de Universiteit van Amsterdam gestart bij Deloitte. Na 20 jaar Deloitte was hij 7 jaar eigenaar/ partner van een zelfstandig kantoor.

Peter Oomen: “Ik kijk ernaar uit om bij Baker Tilly aan de slag te gaan. Wat me aanspreekt in Baker Tilly is dat het een organisatie is met groeiambitie met het doel om excellente dienstverlening aan te bieden aan haar klanten. De toewijding aan klanttevredenheid en de innovatieve benadering van ons vak is zeer belangrijk voor Baker Tilly. Ik heb de gesprekken met de collega’s als open en eerlijk ervaren en kijk er naar uit om in die prettige sfeer te werken en een bijdrage te mogen leveren.

Ronald Hoeksel, bestuursvoorzitter van Baker Tilly: “Wij zij blij dat Peter Oomen zich als partner aansluit bij Baker Tilly. Hij brengt zeer relevante kennis en ervaring mee van de MKB-praktijk en heeft een groot netwerk. Op persoonlijk niveau verwacht ik dat hij uitstekend in ons team past. De komst van Peter past uitstekend in onze ambitie om verder te groeien met MKB Accountancy & Advies. ”