Skip to content
Gepubliceerd op: 12 april 2021
Type publicatie Kennisartikel
Gerelateerde onderwerpen

Per 14 april a.s. wordt de app van ons klantportaal mijn.bakertilly.nl in een nieuw jasje gestoken. Lees meer over de voordelen van de app en wat er precies verandert voor bestaande gebruikers.

Voor wie is de mijn.bakertilly.nl app?

De app is gemaakt voor Nederlandstalige gebruikers; er is vooralsnog geen Engelstalige versie beschikbaar. Zo hoeft u het klantportaal niet via de browser te benaderen, maar kunt u via een mobiel apparaat bijvoorbeeld documenten inzien en goedkeuren.

Welke voordelen biedt de app versus het klantportaal via de webbrowser?

Als u momenteel gebruik maakt van het klantportaal via de webbrowser is dit wellicht het moment om ook de app te gaan gebruiken. Naast het inloggen via een webbrowser kunt u gemakkelijker onderweg via uw mobiel bij uw documenten en acties. De app is zeer gebruikersvriendelijk van opzet. Houd er echter wel rekening mee dat het op een mobiele telefoon wellicht lastiger is om omvangrijke bestanden te beoordelen. Ook het uploaden van bestanden kan lastig zijn, als de bestanden niet in de Cloud maar op een aparte computer of op een afgesloten bedrijfsnetwerk staan.

Ik gebruik de app al. Wat is er nieuw aan de app?

De nieuwe app heeft een volledig nieuw design, waardoor deze veel gebruiksvriendelijker is en acties direct vanuit het beginscherm uitgevoerd kunnen worden. Bijvoorbeeld het accorderen of uploaden van een document. Ook het accorderen binnen de app is gebruiksvriendelijker gemaakt en belangrijke functies zijn sneller toegankelijk en beter zichtbaar. Daarnaast zijn er diverse bugs opgelost en is de module Actueel komen te vervallen in de nieuwe app.

Wat moet ik als bestaande gebruiker doen om de nieuw app te gebruiken?

Dat ligt eraan. Indien u momenteel de Android-app gebruikt, dan wordt de update automatisch uitgevoerd. Is dat niet gelukt, dan dient u zelf de update uit te voeren naar de vernieuwde versie. Voor iOS-gebruikers is dat anders. Een update was hier niet mogelijk. Derhalve is een geheel nieuwe app gereleased, die u dient te downloaden. Vervolgens dient u eenmalig opnieuw in te loggen met de reeds bestaande inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) en een verificatiecode (ontvangen per sms). Alle huidige gebruikers zullen hierover middels een mailing per maandag 12 april worden geïnformeerd. De oude iOS-app wordt uit de App Store verwijderd en kunt u van uw mobiel verwijderen.

Download de iOS app in Appstore Update de Android app in de Google Play store

Kijk hier voor meer informatie over het klantportaal. Heeft u vragen over de app? Neem dan contact op met uw relatiebeheerder van Baker Tilly.

Dit bericht is meer dan zes maanden geleden gepubliceerd. Omdat wet- en regelgeving continu in beweging is, raden wij u aan met uw Baker Tilly adviseur te bespreken of de informatie in dit bericht actueel is en gevolgen heeft (of mogelijkheden biedt) voor uw situatie. Uw adviseur praat u graag bij over de laatste stand van zaken.

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief