Skip to content

Klachten: Samen werken aan betere dienstverlening 

Baker Tilly staat voor kwaliteit. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat je niet tevreden bent. Jouw feedback helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. 

Hoe dien je een klacht in? 

Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen: 

  1. Praat met jouw adviseur 
    Je vaste adviseur kent jouw situatie het beste en kan vaak snel helpen. 

  1. Neem contact op met de leiding van de Baker Tilly vestiging waar je klant bent  
    Ben je niet tevreden? Bespreek het met de kantoorleiding van jouw vestiging

  1. Gebruik ons klachtenformulier 
    Nog geen oplossing? Vul het online formulier in of mail naar [email protected]

We nemen elke klacht serieus, streven naar snelle, goede oplossingen en willen het vertrouwen van onze klanten altijd waarmaken. 

Heb je een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we er direct mee aan de slag. 

Meer weten? Bekijk onze volledige klachtenprocedure

De laatste wetgeving en tips voor uw industrie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief